"שכל" – הבשורה הטכנולוגית לעולם הנדל"ן
אחרי שנים שכלום לא התחדש ב-CRM לנדל״ן, בני בוהדנה מביא בשורה טכנולוגית!
הכירו את ״שכל״: מערכת CRM כזו שעושה שכל.
כזו המאפשרת לכם ניהול מדויק של קמפיינים ותקציבים, החל מפילוח השוק ואף חשוב מכך – ניתוח עלות לכל ליד.
״שכל״ מותאמת בצורה אבסולוטית לעולם הנדל״ן, בעוד שהיא מאפשרת התייעלות מקסימלית של מכירות, תחת ההבנה שכלי התקשורת השימושי ביותר כיום לתקשורת בינאישית הינו ה- וואטסאפ.
לא, אנחנו לא מדברים על וואטסאפ WEB, אלא על וואטסאפ עם ״שכל״.
בשביל לשחות בים הנדל״ן אתה צריך כלים, ועם ״שכל״ – בטוח שלא תטבע.
ראיון עם שלושה שותפים המביאים לכם את ה-בשורה לשנה האזרחית החדשה:
בני בוהדנה, רועי ישר ואיל שלו.
מאת קרן שרה חיות
צילום – יוסף טטרו
תכירו את היזמים מאחורי "שכל" הבשורה הטכנולוגית החדשה לעולם הנדל"ן:
איל שלו – המנכ"ל, מתמחה בהפקת אירועים בתחום הנדל"ן כבר 12 שנים, מוביל תהליכי שיווק וקד"מ עם חברות הנדל"ן המובילות במשק.
רועי ישר, סמנכ"ל שירות לקוחות, מלווה מזה עשור חברות נדל"ן בעולם הדיגיטל ועוסק בניהול קמפיינים בשיתוף פעולה עם Fix שיווק ופרסום, המלווים יזמים גדולים וקטנים כאחד.
בני בוהדנה, יו"ר ומנכ"ל משותף, בעלים של חברת Fix שיווק ופרסום כבר 10 שנים, מלווה חברות נדל"ן משלב מיתוג הפרויקט ועד שלב המכירה. אוכל, שותה ונושם נדל"ן.
"שכל" היא תוכנה חדשה שנוצרה עבור שוק הנדל"ן ומעניקה מענה להמון צרכים. איך נרקם הרעיון?
במסגרת עבודתם השוטפת של בני ורועי עם לקוחותיהם, נולד הצורך של תוכנת CRM על מנת להתמודד עם כמות הלידים שיצרו הקמפיינים המשותפים. במהלך חיפושים אחר תוכנה ראויה, נתקלו בתוכנה שקיימת בשוק כבר למעלה מ- 10 שנים, המותאמת לעולם הנדל"ן. איל ובני חברי נפש כבר המון שנים, ובני ורועי ראו לנכון לשתף את איל במיזם לטובת אפיון, פיתוח, שדרוג ורכישת המערכת. מכאן – הכל היסטוריה.
מה מייחד אתכם?
מעבר לשיער הלבן של בני והשיער הארוך של רועי, המערכת שכל עושה הכל הרבה יותר פשוט, קל ונגיש למשתמשים. המערכת יודעת להסתכל "בלבן של העיניים" למערכות ה- CRM הוותיקות בשוק.
טכנולוגיה בעולם העסקי ובעולם הנדל"ן בפרט, זה צעד מתבקש במיוחד לאור תקופת הקורונה. זה היה חלק מהשיקול?
אף על פי שתהליך ההקמה של "שכל" החל לפני הקורונה, תקופת הקורונה לימדה אותנו שאוטומציה היא הפתרון, לכן פיתוח השדרוג של "שכל" תפס תאוצה והותאם לעולם החדש שיצרה מציאות הקורונה.
מי קהל היעד העונה על הקריטריונים שלכם?
למעשה כל יזם בעל פרויקט נדל"ן יד ראשונה יכול להשתמש במערכת. "שכל" מתאימה לאנשי המכירות, למנהלים, לחברות השיווק ולמשרדי הפרסום. לכל משתמש יש מסך שונה המותאם לצרכים שלו.
חברות רבות המנהלות כיום תקציבים לפרויקטים שונים, לא באמת יודעות מהיכן באמת הגיעו הלידים ואיזה ערוץ שיווק שירת אותם בצורה הטובה ביותר. "שכל" עושה הרבה סדר במובן הזה.
למען ההגינות, תוכנות CRM ותיקות בשוק יודעות לעשות את הפילוח ולומר לנו מהיכן הגיע כל ליד. כדי לעשות שכל, צריך גם לנתח עלות לליד ולדעת למקסם הן את תקציב והן אפיקי הפרסום השונים. מאחר שפרסום בבאר שבע הוא לא כמו פרסום בחיפה ופרויקט עממי לא דומה לפרויקט יוקרה בקהלי היעד השונים, כך גם התקציבים צריכים להיות מוקצים בהתאמה. במובן הזה, "שכל" עושה שכל.
הבאתם בשורה טכנולוגית, איך אתם צופים את "שכל" משתלבת בעולם הנדל"ן?
האמת היא, ש"שכל" מותאמת לעולם הנדל"ן בצורה אבסולוטית. לאחר מחשבה כיצד לייעל את עבודתו של איש המכירות וההבנה שכלי התקשורת השימושי ביותר כיום לתקשורת בינאישית הוא הוואטסאפ, עשינו מאמצים רבים ועברנו לילות ללא שינה כדי להצליח להטמיע וואטסאפ במערכת. לא מדובר ב-וואטסאפ web כמו שכולם מכירים, אלא וואטסאפ עם שכל.
המעבר לוואטסאפ הפך את התקשורת בין איש המכירות ללקוח הסופי לאישית, נגישה ואפקטיבית.
אי אפשר שלא לשאול, איך השם "שכל" נולד?
השם שכל נולד כמו כל דבר טוב- במקרה. לא בכדי המשפט השגור "עושה שכל" או "לא עושה שכל" נמצא בשימוש קבוע בלקסיקון שלנו. אנחנו משתמשים בביטוי כל הזמן ובמהלך תהליך הפיתוח השתמשנו במשפט אם זה עושה שכל או לא עושה שכל. ואז, כמו מוכה ברק, נעמד בני ואמר – "קוראים למערכת 'שכל'". הסכמנו כולנו פה אחד כי זה עשה שכל.
מה השאיפות שלכם לשנה הקרובה?
השאיפה שלנו לשנה הקרובה היא להיות המערכת שמובילה חדשנות ויצירתיות בעולם ה- CRM בנדל"ן.