bokep indo cliente pijon en la ducha big dick.
indianxnxx.pro
javmost

מטבחי מיכאלו- המותג הנבחר של 2021

מאחורי המותג "מטבחי מיכאלו" מסתתר סיפור קסום, כזה שאפשר היה לביים ולהפיק עליו סרט. 

הכל התחיל לפני 50 שנה בצפון – בקריית שמונה, חנניה דנינו (אב המשפחה) המשיך  את דרכו של אביו כנגר פרטי יחד עם אחיו, עבדו קשה ויצרו אומנות לשמה.

במרוצת השנים הנגרייה הקטנה, הפכה למותג ושם דבר בעולם המטבחים. ולא, לא  מדובר על עוד מטבחים… מדובר על עיצוב מטבחים עם סיפור, לכל לקוח. לכל בית.

למקרה ששאלתם, השם "מיכאלו" על שם הנכד הקטן במשפחה… שזכה בכבוד הגדול.

ראיון משותף ואף מרגש עם הדור השלישי – חן דנינו, מעצבת ומנהלת קשרי אדריכלות ואודי דנינו מנכ"ל ומעצב מטבחי "מיכאלו". 

מאת קרן שרה חיות 
צילום – מוטי בוגנים

2,368

במיכאלו מבינים את המשמעות של עיצוב מטבח, כך שייתן מענה לציפיות, הרצונות והצרכים. 

אחד הדברים שמאפיינים מאוד את מיכאלו, זו הירידה לפרטים. להכיר את הנפשות הפועלות ולהתאים עבורם מטבח, זו חוויה מדהימה ולא מרגיש כמו עוד תקופה של שיפוצים. 

אם יכולתם לראות את כמות ההודעות האישיות שהלקוחות שלנו מקבלים, הייתם רואים משפט שחוזר על עצמו אינספור פעמים: "בתקופת השיפוץ הקשה, אתם האור בכל התהליך…"

"יש לנו רצון, יצירתיות ושאיפה לשלמות, מתוך רצון עז להגשים חלום לכל לקוח שלנו. לכל לקוח יש סיפור משלו…" נשמע סלנג טוב, נכון? תסתכלו באתר ותבינו מיד על מה מדובר. 

"יש לנו רצון, יצירתיות ושאיפה לשלמות, מתוך רצון עז להגשים חלום לכל לקוח שלנו." מטבחי מיכאלו

"אחד הדברים שמאפיינים מאוד את מיכאלו, זו הירידה לפרטים. להכיר את הנפשות הפועלות ולהתאים עבורם מטבח, זו חוויה מדהימה ולא מרגיש כמו עוד תקופה של שיפוצים." 

ליצור מטבח בבית של משפחה זה תהליך מאוד מורכב. באתר שלכם מוצגות העבודות ממש כמו סיפור. למשל "הבית של רותי ויוסי", זה מראה על גישה מאוד אישית. 

נכון, כל בית הוא בחלט סיפור. אנו לומדים את הלקוח, אין לנו "מספר לקוח", או "מספר הזמנה".  לפעמים, מתקשרים אלינו לקוחות מלפני עשר שנים ומנסים להזכיר לנו מי הם. לא רק שאנחנו זוכרים אותם, אנחנו ישר אומרים להם מי הם ואיזה מטבח הם רכשו. היחס הוא אישי וקסום. אנחנו יוצקים לתוך סיפור המשפחה את הרצונות האישיים שלהם ומלווים אותם מא' ועד ת'. 

העבודה היא מאוד קשה ואינטנסיבית, אבל זה מי שאנחנו. אכפת לנו מכל לקוח וחשוב לנו שיהיו הכי מרוצים. אנחנו מבינים את החשיבות של תהליך בניית המטבח, את הערך הסנטימנטלי שלו. לאורך התהליך נרקמת מערכת יחסים שלמה עם המשפחה ואנו מבינים שאנו צריכים להכיל כל אחד ואחת מבני המשפחה, לומר להם את האמת. אם לא היינו עובדים מהלב, לא היינו מצליחים לעשות את זה. 

"כל בית הוא בחלט סיפור. אנו לומדים את הלקוח, אין לנו "מספר לקוח", או "מספר הזמנה".  מטבחי מיכאלו 

מנגרייה קטנה בקריית שמונה, הפכתם למותג ייחודי בעולם המטבחים – מה הסוד? 

אני חושבת שהסוד הוא בראש ובראשונה להיות בני אדם. עסקים – עושים עם אנשים ויושרה היא מעל הכל. אני זוכרת, כשאבא שלי פתח את אולם התצוגה בהרצליה, הוא אמר לנו "חן, אודי, יש לכם מוצר פגז ושירות פגז. כל חיי הייתי ישר וזה מה שעשה את העסק טוב. הסתכלנו עליו, ואמרנו את המובן אליו – ברור…"

בנוסף, גם עבודה קשה. עבדנו כל כך קשה כדי שזה יצליח ועדיין עובדים קשה. שני האחים הנוספים שלנו נותנים את הנשמה שלהם לא פחות, וכמובן גם העובדים שלנו. זה בעצם כנראה הדבק שעושה את זה למה שזה. אם לא היה לנו אחד את השני, לא חושבת שמיכאלו היה מה שהוא היום. 

"הרבה פעמים, רק מעצם הצורך נולד מוצר" מטבחי מיכאלו 

איך ההתקשרות עם הקהילה העסקית, אדריכלים, מעצבים? 

יש לנו קהילת מעצבים ואדריכלים מדהימה, כאלה שיחזרו אלינו שוב ושוב. יש כאלו שצמחו יחד איתנו, שאומרים שבזכות העבודה שלנו הם קפצו כמה רמות מבחינה מקצועית. 

אנחנו תמיד פנויים לעזרה ושאלות והרבה מעצבים מתייעצים איתנו טרם הכנת התוכניות שלהם. הם מגיעים אלינו ומרגישים בבית, בנוח. אנו עורכים לעיתים אירועי בוטיק קטנים וזה תמיד נראה כמו אירוע משפחתי. 

יש בינינו לבין המון אדריכלים ומעצבים קשרי חברות אמיתיים, כאלו שלא קשורים רק לעסקים, קשר אמיתי. 

מבחינה עיצובית, האם יש לכם אסטרטגיה שונה בכל שנה? אתם משתדלים להביא טרנדים חדשים/ מושפעים מעיצובים בחו"ל?

מבחינתנו אין דבר כזה טרנדים. כמובן שהשוק מושפע מהרבה טרנדים, אבל עיצוב נכון הוא כזה שמותאם באופן מדויק ללקוח, בין אם זה עיצוב המשלב טרנדים או עיצוב על זמני. 

אני דואגת תמיד לחדש, אנחנו ממציאים מוצרים שיהיו ייחודים רק למיכאלו. אנחנו כמובן גם מתעדכנים בתערוכות עיצוב בעולם ותמיד דואגים לפתוח את הראש ולפתח את היכולות. 

הרבה פעמים, רק מעצם הצורך נולד מוצר. מי שמאפשר לנו את זה, זה אבא שלנו, שלא משנה איזה "שיגעון" נביא לו, הוא ידאג למצוא את הפתרון הטכני ולאפשר לנו את זה. 

"מבחינתנו אין דבר כזה טרנדים. כמובן שהשוק מושפע מהרבה טרנדים, אבל עיצוב נכון הוא כזה שמותאם באופן מדויק ללקוח" מטבחי מיכאלו

הצטרף/י לניוזלטר
הצטרף/י לניוזלטר
הירשם/י לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים
את/ה יכול/ה לבטל את ההרשמה בכל עת.
השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

super hot blonde dry humps a dick until he cums.nxxx
danica collins hidden camera. xxx-in.pro
creampie gloryhole secrets next door milf gets bad.
מגזין הבלוק