חללים מסחריים בתקופה הנוכחית
כולנו רוצים שהמשק יתניע, שהכלכלה תמשיך ולא תיעצר. יש לנו מספיק חזיתות להיאבק בהן, אז לפחות בפן הכלכלי בואו נדחוף קדימה, כי THE SHOW MUST GO ON. מעצב הפנים ליעד יוסף, מסביר איך להתאים את החלל למצב הנוכחי:
- הבטחון של כולנו התערער. ראשית לא משנה מה אתם משווקים או מוכרים, תלו שלט בכניסה, עם הכוונה פשוטה לגבי מיקום המרחב המוגן. בכך תמנעו מהלקוחות שאלות מיותרות ותגרמו להם להרגיש מוגנים ובטוחים.
- אווירה – לא משנה איך החנות עוצבה או תוכננה בעבר. זה הזמן ליצור אווירה קלילה ונעימה. אווררו את החלל. גם את תצטרכו לרוקן מעט רהיטים. צרו מקום זורם, שאפשר ללכת בו בחופשיות רבה.
- מסכים. כן, כן , תוסיפו מסכים ברחבי האולם תצוגה, חנות, או מסעדה. סה"כ כל מה שצריך זו נקודת חשמל פנויה. דרך המסכים אפשר להעביר פרסומות ומסרים שיווקיים וכן ליידע בעדינות את מי ששוהה בפנים, לגבי מה שמתרחש בחוץ. אף אחד לא רוצה להיות מנותק בימים אלה.
- מוזיקה. לא משנה מהי התמחות העסק, שימו ברקע מוזיקה מרגיעה. גם אם מדובר במותג צעיר ותוסס.
- אם אתם בתהליך תכנון של חנות או חלל מסחרי ואלו עדין לא יצאו לביצוע, שווה לעשות חשיבה מחודשת. חשוב לייצר חללים יותר עוטפים ומרגיעים. לא דרמטיים.
- תאורה – תוסיפו אור. תאורה רגועה ונעימה, מרככת את החלל. פזרו אותה ברחבי האולם.
- צמחייה – לכו למשתלה הקרובה, פזרו עציצים, שנותנים תחושה של פריחה והתחדשות. אלו מספקים תחושה נעימה. צמחים מרפאים אותנו בנפש. לא משנה אם החלל מודרני, דרמטי, או כפרי, תמיד צמחים יעשו טוב.
- צבעים משעשעים. גם תכלת וורוד רלוונטיים באולמות התצוגה. אל תפחדו מצבע. המגמה בשנים האחרונות היא של גוונים מונוכרומטיים. חלל מסחרי הוא המקום להשתעשע ולהעיז. אפשר לחבר את הצבעוניות עם צבעי המותג.
ליעד יוסף צילום: אבישי פינקלשטיין
סניטריה, עיצוב: ליעד יוסף צילום: אלעד גונן
ליעד יוסף צילום: אלעד גונן (בוטיק קעקועים)
ליעד יוסף, אולם לריהוט משרדי צילום: אלעד גונן