לצאת מהארון (הסטנדרטי)
חדר ארונות הוא אחד החלומות של כל קניינ.ית ממוצע.ת. כולם חושקים בארון שיציג לראווה את הבגדים היפים, יבליט את האקססוריז וייתן כבוד לאוסף הנעליים המרשים. איך תעשו את זה, קים קרדשיאן סטייל? דלקוב מציגה את המגמות העדכניות בתחום הלוהט והחשוב של הבית הישראלי. אז מה שנותר הוא לצאת מהארון הסנדרטי, וללמוד אודות החידושים האחרונים בתחום.
אם פעם היו חדרי ההלבשה נחלת בעלי האצולה ומלוכה בלבד, כיום חדרי הארונות נגישים כמעט לכולם, ומאפשרים להתרברב בהרגלי הצריכה הלא-מאוזנים לפרקים. מי לא היה רוצה חדר ארונות ממוצע, מסודר לפי גוונים, סגנונות ופייאטים נוצצים? "הרעיון בחדר ארונות הוא לעצב חלל שיהיה כמו 'מיני חנות' בבית, ובה קולקציית הבגדים האישית", מסביר תמיר רז, מנכ"ל דלקוב. "כזה שייראה מזמין, שיחשוף בקלות את 'המרכולת', ויאפשר לעשות בקלות התאמות וסטיילינג אישי. ארון מושלם הוא כזה שיוצר תצוגה מושלמת של פריטי המלתחה – מחצאית ועד שמלת ערב, מחליפה ועד עניבה, ומעגיל ועד נעל עקב. לדבריו, "ככל שהארון יציג לראווה בצורה טובה יותר את המלתחה האישית – כך ניתן להציג בכל יום מראה אחר, מוקפד, קליל, שובב או נוצץ – לפי הצורך, האירוע, או מצב הרוח".
עוד מסביר רז כי גם בענף הארונות קיימים טרנדים ומגמות: "אנחנו ניזונים מתערוכות העיצוב הגדולות בעולם, שם אנחנו סופגים כמה שיותר את הלך הרוח בסצנת העיצוב העולמית. אנחנו מאמצים רק טרנדים ומגמות שברור לנו שנוכל לבצע בהתאמה מושלמת לבית הישראלי, גדול או קטן ככל שיהיה.
אחד הטרנדים הבולטים הוא הטרנד השקוף. ארון הבגדים הפך לארון תצוגה, אנחנו פוגשים לקוחות שחשוב להם לראות ולהראות את הפריטים בצורה שקופה ומוחשית, הם מצטלמים ליד הארונות ורוצים להתגאות בפריטים שבארון. כפועל יוצא הארונות הם כבר לא מוצר סטטי שמשמש נטו לאחסון אלא מהווים מוטיב משמעותי בעיצוב החדר. הארון הוא הפריט שתופס הכי הרבה נפח, אפילו יותר מהמיטה, וככל שהמגמה להפוך אותו לפריט עיצובי גוברת, כך גוברות גם הדרישות המיוחדות כמו דלתות זכוכית שקופות בגובה 3 מ', כשהסטנדרט הוא 2.55 מ'. דלתות הזכוכית מגיעות בשלושה גוונים- שקוף, שקוף-חום ושקוף-אפור והגוונים הללו מתקבלים בתום תהליך שעוברות הזכוכיות, שמסב את הברק הטבעי שלהן ומעניק מראה דרמטי, אפל ומאוד יוקרתי.
עוד חידוש מחדרי הארונות הוא פרופיל מעוגל. עד כה כל הפרופילים היו מרובעים. אולם פרופיל של 45 מעלות שזורם בתוך העיצוב, ולא "שובר" אותו וגם יותר נעים ופשוט לפתיחה. זו בשורה עיצובית בפני הכל. הפרופיל פותח על ידי דלקוב בשיתוף חברת רמפלוס העולמית, כדי לתת מענה עיצובי ופרקטי, כאשר העיצוב המיוחד של הפרופיל זכה בפרס REDDOT היוקרתי לשנת 2023