bokep indo cliente pijon en la ducha big dick.
indianxnxx.pro
javmost

עליזה מנור

נבחרת הנדל"ן 2019

בעלים ומנכ"ל חברת השיווק "מנור פרויקטים"
קרדיט צילום – רונן אקרמן
עיצוב – חימי כץ -סטודיו fix , ירון כהן
שמלה – מרינה קאז
עריכה לשונית – נטלי שרון

4,106

עליזה מנור, בעלים ומנכ"לית של חברת שיווק הנדל"ן "מנור פרויקטים", המשווקת ומלווה פרויקטים מסחריים בכל רחבי הארץ. היא החלה את דרכה כמנכ"לית של מספר קניונים, ביניהם סמנכ"לית כספים בקניון עזריאלי הנגב, מנכ"לית קניון באשדוד ומנכ"לית מתחם ביג ב"ש. היא ליוותה כמעט את כל המתחמים שקמו במהלך השנים ובבאר שבע רשומים לזכותה מהלכים עסקיים משמעותיים. בימים אלו מנור אחראית על שיווק מתחם הסינמה סיטי בבאר שבע, מתחמים מסחריים במקומות אסטרטגיים בעיר של חברת "אביסרור משה ובניו" וביניהם כל שטחי המסחר שיוקמו ב"שכונת הפארק" החדשה, ההולכת ומוקמת במבואה המזרחית של העיר. בנוסף, מנור שותפה לאכלוס מתחם "דיזיין פלוס" של חברת שיכון ובינוי.

 לצד הפעילות הענפה בתחום הנדל"ן, היא פעילה ציבורית ומשמשת כחברה בוועד המנהל של תיאטרון באר שבע, ומשמשת כיו"ר אגודת ידידי תיאטרון באר שבע, המחברת בין קהילה, תרבות ועסקים. נוסף לכך, היא מכהנת כדירקטורית בהנהלת המכללה הטכנולוגית ב"ש. לפני כעשור כיהנה כחברת מועצת עיר בבאר שבע.

בפעילותה הציבורית היא רואה ערך חשוב של נתינה לחברה.

  • עליזה, שתפי אותנו ברמה האישית והעסקית.

אני גרה בעומר, אמא לאלה – ד"ר לפסיכואקוסטיקה ומרצה באוניברסיטת סידני אוסטרליה, ספיר- שחקנית תיאטרון באר-שבע שבימים אלו משתתפת בהצגה סוליקא של תיאטרון ב"ש, ונועה – בת הזקונים המשמשת כמנהלת שיווק בחברה ובנוסף עוסקת בעיצוב אופנה וסטיילינג.

את קריירת ניהול הקניונים התחלתי בשנת 1990 ובשנת 2001 פתחתי את החברה אותה אני מובילה עד היום.

החברה פועלת בכל הארץ ומייעצת ליזמים המבקשים לבחון בניית קניונים ומרכזים מסחריים בארץ ובחו"ל. מנור פרויקטים מלווה את היזם משלב תכנון הפרויקט, קבלת ההחלטה על סוג ואופי המרכז המסחרי, האם יהיה פתוח או סגור, לייף סטייל או מרכז אורבני. התמחות נוספת של המשרד הינה הפיכה ושינוי מרכז מסחרי או קניון מתמהיל אחד לתמהיל אחר, לדוגמא: מתחם דיזיין + בבאר-שבע, קניון שרונים הוד השרון.

  • איך את מתמודדת עם שיווק בערים המרכזיות? אחת הבעיות הגדולות זה עודף שטחי מסחר, איך השיווק במקרה הזה ?

שיווק נדל"ן מסחרי שונה מנדל"ן למגורים. עם סיום תפקידי כמנכ"לית ביג באר שבע החלטתי שהגיע הזמן לעשות ל"ביתי", ומפה לאוזן הגיע אלי יזם שברשותו קרקע שעליה ביקש להקים מרכז מסחרי. ליוויתי אותו משלב התכנון, קבלת ההיתרים מול רשויות התכנון והרשות המקומית, בניית קונספט המתחם ושיווק השטחים לרשתות ארציות. המתחם נחל הצלחה ובעל המתחם מכר אותו בתשואה מצוינת. השוכרים היו  AAA – בנק, קופת חולים ועוד. החוזים היו לתקופות ארוכות והפרויקט שגשג. זו הייתה תחילת הדרך ומשם החלו פניות של יזמים ופרויקטים שהביאו אותי עד הלום.

האתגרים המשמעותיים שלי בתחום הם לקחת פרויקט קשה, עד בלתי אפשרי, ולהפוך אותו לפרויקט מצליח. בתקופה בה קיימים עודף שטחי מסחר בכל עיר מרכזית, ההתמודדות קשה יותר בשיווק מרכזים חדשים. יחד עם זאת, המתחמים בפריפריה ובשכונות המגורים בהם שטחי המסחר נמוכים לנפש, תפסו תאוצה וכיום הם המבוקשים ביותר בקרב היזמים והרשתות.

  • חברת "מנור פרויקטים" מלווה יזמים וחברות ענק כגון:
  • שיכון ובינוי נדל"ן להם שיווקנו את קניון "עיר ימים" בנתניה ומתחם ה"דיזיין פלוס" בבאר שבע.
  • חברת י.ח. דמרי להם אנו משווקים את "סינמה סיטי" באר שבע, אותו הם בונים יחד עם האחים משה ולאון (ז"ל) אדרי. כמו כן, התחלנו בשיווקו של "פאוור סנטר" במרכז העיר דימונה.
  • לחברת "אביסרור משה ובניו" משווקת שני מרכזים מסחריים שכונתיים בתוך העיר באר שבע – האחד על ציר שד' רגר בסמיכות למשכן לאמנויות הבמה והשני בשכונת הפארק החדשה.
  • פתחנו לאחרונה קניון בצומת גוש עציון המשרת את כל תושבי הגוש. זהו פרויקט שליווינו משלב שלד שהיה בנוי עם כל הטעויות האפשריות ושעבודתו נעצרה, ערכנו וביצענו בו שינויים משמעותיים והיום פועל הקניון בתכנון נכון ובתמהיל בסיסי המותאם לאוכלוסיית האזור.
  • לחברת "פרץ בוני הנגב" אנחנו מסיימים בימים אלו לשווק מתחם מסחרי בשכונת פלח 7 בבאר שבע. יצרנו בו תמהיל שמתאים לאוכלוסיה האיכותית בשכונה זו, ובו סופרמרקט מרשת שופרסל, בית מאפה, מגוון חנויות מזון מהיר, מספרה ומרפאות של קופ"ח מכבי וכללית.
  • אנו מלווים את קבוצת "חצי חינם" שלהם קניון שרונים, בו יחד עם אור קופרלי, המנכ"ל והבעלים, עשינו שינויים דרמטיים והפכנו את הקניון, שהינו אחד הקניונים היפים והמתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר בארץ, מאוכלס בשוכרים מצוינים של כל הרשתות המובילות בארץ. יצרנו שם מתחם מסעדות כגון "שגב קיטשן גרדן" ו"אסיה מוניקה" המושכות קהלים מכל ישובי השרון.
  • לאחרונה, התחלנו לשווק בנין משרדים בבאר שבע המוקם בסמיכות לפארק ההיי-טק. בניין זה מתוכנן ברמה ובתקנים הבינלאומיים המתקדמים ביותר בעולם. היזמים – "האחים אוזן" ומשפחת אזוט, יזמו פרויקט שיכבד כל חברת היי-טק בינלאומית או מקומית לשבת בו, בסמיכות לאוניברסיטת בן גוריון ופארק ההיי-טק של באר שבע.
  • אנו משתפים פעולה עם הקבוצות הגדולות כגון "עזריאלי", "ביג", "מליסרון", "מבנה" ועוד ומייצגים מולם רשתות המעוניינות להיכנס לקניונים שלהם.
  • מרכזי מסחר לעומת זאת בפריפריה, זו גולת הכותרת של כל עיר. את חושבת שזה פתרון נכון? שתפי אותנו בפרויקטים שלך בפריפריה.

בנדל"ן מסחרי לא נראתה בשנים הקרובות התחלה של מגה פרויקטים. הערים הגדולות רוויות בקניונים גדולים, מסוגים ותמהילים שונים, והיום ההשקעות הסקסיות והמעניינות ביותר הן "המרכזים השכונתיים". הקבוצות הגדולות זיהו את הפוטנציאל הקיים בביסוס מרכזים כאלו וזהו הדבר החם היום בעולם הנדל"ן המסחרי.

במשפחה ממוצעת בה שני בני הזוג עובדים מרבית שעות היום ומפתחים קריירה, בזמן המועט שנותר להם הם מחפשים ליד הבית את הירקן האיכותי, הסופרמרקט השכונתי, המרפאה, הספר ובית הקפה. המרכז המסחרי הקטן והפונקציונאלי מספק להם את הנדרש. לקניות הגדולות וה"שופינג", הם ייסעו לקניון האזורי בעיר מגוריהם.

  • איך השיווק תכלס עובד? שיווק נדלן מסחרי הוא שונה במהותו משיווק מגורים, יש לך יד חופשית בעניין מבחינת יצירתיות מול היזם? מהם הכלים שמשרתים אותך מבחינה שיווקית?

תהליך השיווק שלנו מתחיל בקשר עם היזם, בבחירת אדריכל הפרויקט ובישיבות תכנון אינטנסיביות על כל יעדי הפרויקט. אני מביאה את ניסיוני רב השנים כמנהלת קניון שיודעת מהן הדרישות לניהול קניון מרגע שנפתח לקהל, הן מההיבט השיווקי והן מההיבט התפעולי היעיל על מנת שחברת הניהול תהיה מאוזנת. יש חשיבות מכרעת בתכנון פונקציונאלי נכון של מרכז מסחרי, בין אם למקם את הכניסות והיציאות באופן נכון,

או למקם את הדרגנועים והמעליות באופן שזרימת הלקוחות תהיה אפקטיבית ותגרום לחשיפה מקסימלית

של החנויות. בניית תמהיל הקניון או המרכז המסחרי באופן מדויק, הינו הגורם העיקרי להצלחתו.

בשיווק למגורים אין צורך לתת את הדעת מי הלקוח שיגור באותה הקומה עם הלקוח האחר.

בשוק שטחי מסחר במרכז מסחרי יש משמעות מכרעת למיקום הרשת במתחם, בקומה ובשכנים.

שיווק מסחרי מצריך מהמשווק קשר הדוק עם כל הרשתות הארציות באופן שהם יסמכו עליו שימקם אותם נכון ואפקטיבי למכירות.

  • את עובדת היום עם כל המותגים הגדולים והחברות המובילות במשק, שתפי אותנו בפרויקט מעניין.

כיום, חברת "מנור פרויקטים" נחשבת לאחת מחברות שיווק הנדל"ן המסחרי המובילות בשוק, בזכות הניסיון רב השנים והמקצועיות שנרכשה ובאה לידי ביטוי בעשרות פרויקטים שטופלו על ידה. קשה לי להצביע על פרויקט דגל שכן כל פרויקט חשוב ליזם אותו אני מלווה וכולם מקבלים ממני את מלוא תשומת הלב והחשיבות.

לאחרונה, ובשל מצב השוק, אני נדרשת ממספר לא מבוטל של רשתות ומותגים לייצג אותם אל מול בעלי נכסים בפריסה ארצית, מתוך ידיעה שיש לי ניסיון רב בניהול מו"מ מול יזמים ושהתוצאה תהיה win win situation, לשוכר ולמשכיר.

  • מה היעד הבא? יש לך חלום שאת מעוניינת להגשים?

בימים אלו אני מקימה בשותפות עם חברת "השתתפויות בנכסים" חברה לניהול קניונים ומרכזים מסחריים. זיהינו צורך אמיתי בתחום, בעיקר בשל העובדה שבעשור האחרון הרבה מאוד יזמים חדשים וללא ניסיון בתחום המסחרי נכנסו לנישה זו מבלי להבין עד כמה התחום מורכב ושונה ממגורים למשל.

חברת הניהול תיתן מענה בכל ההיבטים החל משלב התכנון המוקדם ובכל המערכות הפועלות בקניון – אחזקה, תפעול, ניהול השכרות, שיווק נכסים, השבחת הנכסים, פרסום ויח"צ ועוד. חב' "השתתפויות בנכסים" הינה אחת החברות הגדולות בשוק הישראלי המתמחה בניהול נכסים, בניני משרדים, פארקי תעשיה ומרכזים לוגיסטיים, כאשר אני מביאה לשותפות את ניסיוני רב השנים בניהול קניונים ובשיווקם, על כל המשתמע מכך.

נבחרת הנדל"ן 2019

 

הצטרף/י לניוזלטר
הצטרף/י לניוזלטר
הירשם/י לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים
את/ה יכול/ה לבטל את ההרשמה בכל עת.
השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

super hot blonde dry humps a dick until he cums.nxxx
danica collins hidden camera. xxx-in.pro
creampie gloryhole secrets next door milf gets bad.
מגזין הבלוק